måndag 18 november 2013

Who let the teacher out? Who? Who-who-who who?

Just nu är mitt liv lite hysteriskt! Under ett par veckor är det utvecklingssamtal med alla föräldrar och barn på jobbet och sen ska man hinna med allt annat också.
Idag jobbade jag till exempel mellan 7:30 till 17:45.
Det är inte utan att jag längtar till om ett par veckor när jag blir frisläppt igen. Plus att jag ska på kurs i Köping på onsdag! Tutan kommer att ha konfirmerat sig nästa gång vi ses....

Sen var det hem och mysa lite med min lilla L som jag saknat hela dagen så jag höll på att bli tokig! Jag har pimpat min lärarkalender med bilder på lilla snuttan, helt ogenomtänkt! Jag får ju bara hemlängtan när jag ser bilderna!!

Nu är M in och handlar lite mackor så vi kan ha lite kvällsmatsfix. Jag är hungrig och trött.
Jag ska uppdatera om det inträffar något skojigt i mitt liv... Lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar