söndag 26 februari 2012

Sportlovet är snart ett minne blott.

Sportlovet lider mot sitt slut och jag känner mig mer utvilad än någonsin. Tror jag iaf.
Idag är det strålande sol och vi ska snart bege oss ut i Bergslagsskogarna för lite korvgrillning. Jag funderar allvarligt på att koka korv istället, mycket godare.
Men vi får se hur det blir.

Hästarna står ute i solen och njuter, de äter knappt hö under så här soliga dagar. De står mest och värmer sig. Birk är en riktig soldyrkare!
Imorrn börjar allvaret igen och man ska helt plötsligt samla ihop sitt liv som man släppte taget om helt för över en vecka sen. Tur att det inte varit sommarlov, då hade det aldrig gått.
Jag vet knappt vart jag gjort av kalendern, utan den är jag doooomed! =O

Här i huset har vi lite av en nedräkning tills början på juni. Vad som händer då tänker jag inte gå in på nu men det är i alla fall trevligt!

Men nu är det dags för "operation väcka M".... Wish me luck, I´m gonna need it!

2 kommentarer:

  1. Kära Cicci! Jag saknar dig också!!!
    Blev så glad att läsa lite i din blogg igen och är enormt nyfiken på vad som ska hända i juni!!!????

    SvaraRadera
  2. Hihi Det kan du få fundera på ett tag ;) Men det är egentligen inte sååååå märkvärdigt!

    SvaraRadera